Fyller stort, men ojämt

¤ Blir supergla över att så många kommer ihåg att man fyller 19! Jamenar, 19, vad är det för ålder? Svaret på frågan, 19 är en sjukt stor ålder att fylla, året då man fyller 19 är ju faktiskt det mest omtumlande året av alla, året då allt förändras och man helt plötsligt ska vara en fullvuxen person. Man går ut skolan, tar studenten och allt som hör därtill. Säkerhetslinan åker bort, man måste bestämma sig för vad som ska bli av ens liv etc... Barkar ju.

¤ Firandet har gått mycket lugnt till och alla som vill utnyttja min födelsedag till att ha nån sorts fest ikväll blir besvikna - det blir ingen födelsedagsfest iår, never ever..!

¤ Jag har kammat hem många fina paket idag, en grymt fin skinnjacka som jag suktat efter från carlings fick jag av mors/fars och Ottilia överöste mig med trevligheter; en senapsgul tröja, en sjal, bokaspers bästa skiva samt Revolver på vinyl, SEGER! Gåvor är inte allt men jojäklar vad nice det kan vara ibland ändå....!

¤ Just nu sitter jag vid datorn och kollar olika alternativ till tågluffande medan Ottilia ligger däckad på min säng i något som verkar vara världshistoriens mäktigaste paltkoma.

¤ Ikväll vet jag inte vad som väntar men jag hittar gärna på något som inte går ut på att bli jävligt full så den som vill tare lugnt med mui får höra av sig.

¤ Tillsist slänger jag upp en liten bild på mig själv som blåskåt femåring med Mofasatröja. Den stora frågan är varför det är renbajs på tårtan..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0