Detta fält måste fyllas i

Sitter hemma för tredje dagen i rad och tar det lugnt. Tyvärr njuter jag inte av stillheten så mycket eftersom att jag itne gör saker som jag skulle ha gjort om jag var i skolan. Tiden bedrivs istället åt att ringa till olika spelställen och fråga om de är sugna på lite hjortar. Jag lyssnar även på radio, Krister(Morgan) i p3 underhåller mig med fredagsflirten och en kille som heter Stoffe valde just en anna kille som heter Leo. Tycker lite synd om Stoffe som bara hade kulturarbetare att välja mellan, urvalet kan tyckas vara lite smalt men eftersom att Stoffe själv var kulturknutte så klagar han nog inte.

Helgen kommer att bli mycket lugn, ikväll ska jag vara hemma och kurera mig, vad som händer på lördag, söndag och måndag får vi se, förhoppningsvis är jag frisk innan helgen är över!


Ottilia är oxå sjuk och hon blir nog ännu mer stressad än jag över det. Antagligen för att hon har lite mer att göra på skolan.

Mars månad förväntas att bli en supermånad, många spelningar, ljusare dagar och fantastiska Umeå Open. Det blir grejer det! En sådan månad ska man dock förtjäna och det gör man genom att sköta skolan... Nu drar Morgan igång en låt som jag tycker om och jag ska därför ta avstånd från datorn och lägga mig på sängen och lyssna lite. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0