Det heter inte cider, det heter öl!

Asså att skriva på bloggen är inget jag har något större intresse av just nu och därför gör jag det inte. Indie-erik började dock skrika efter blogginlägg igår och jag antar att det beror på att han vill att jag ska lägga ut bilder på honom, mediakåt som han är, ringer upp norran för att intervjua etc... Nåväl, tycker att denna bild är den finaste på vår käre hjälte, som faktiskt skriver de bästa loggböckerna på hela atorp. Ni som går ES-musik kan alla läsa, klicka bara in på projektarbete och sedan på Erik K's loggbok. Man kan även lyssna på låtarna där "låten som låter lite som Hawaii" är ett mästerverk.



Nu ska jag käka lite Black and White på Pompei. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0