Återigen måste detta fält fyllas i, pallar inte med alla kraaaav!

Helgen va helt ok om någon jävel undrar. Det blev fest på fredagen och det sög. Lördagen var mysig med hockey på dagen ( söpade Adam Larsson och ett gäng gamla Lejon 91-eliter med 10-9 och jag må säga att jag öste in mål.... hehe...ursäkta...) och sedan pyjamasparty på kvällen. Söndagen innebar alla hjärtans dag och det firades väl kanske inte på nått jättemärkvärdigt sätt, lite film å mys å innebandy sådär.

Idag hare vare skola för hela slanten och efter skolan drog vi till fabriken. På vägen hem från musikfabriken så fick jag ett samtal med en förfrågan om att ingå i styrelsen i musikfabriken och det tackade jag ja till, bara det godkänns av föreningen i övrigt!

Jag hoppas på att kunna slänga in lite bilder från i lördags så fort jag har min kamera hemma, tror den finns hos Moa. Nu ska jag träna in en sång som jag ska sjunga på en begravning i helgen. det är min farbrors bror Tore som har dött. Kände honom inte så mycket eftersom att han levde i Stockholm men jag har fått för mig att han var en mycket trevlig och smart man.
Må han vila i frid. 

Kommentarer
Postat av: nils

sorgligt, men din farbrors bror borde vara din farbror ?

eller din farsa ?

2010-02-17 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0