Torsdag

Börjar känna att skolan ligger över mej igen. Har som känts lugnt ett tag, har nog förträngt å mått bra, TACK FÖRTRÄNGANDE HJÄRNA. BLir å ta itu med lite skola ikv, There's a lot of things i must do before i die that i have'nt done jet, tex planka låtar, lära mej låtar, lära mej en massa ord på engelska å lite Idrott B uppgifter....Idrott B har vart en kul kurs MEN det har vart halvmycket teoretiskt arbete med inlämningar osv, lite synd.

Hade hellre vart ute å fångat lite grodor eller liknande ikväll. Självklart skulle jag släppa tillbaka dem men ja, de e ju spännande!

Tyvärr har jag och två kamrater i barndommens Varuträsk redan rivit stora sår i Varuträsks grodsläkte. När vi gick i ungefär fjärde klass så var vi ute några dagar och fångade grodor i sinne, mitt under parningsperioden. Det blev ca 250 grodor som vi hade i hinkar och ett badkar. Tyvärr var det dags för många av grodorna att "föda" precis när de befann sej i badkaret så badkaret blev översvämmat av ägg som vi sedan gjorde oss av med. Dessa ägg fick aldrig chansen att bli ståtliga grodor och sedan dess har grodbeståndet i Varu inte vart sej likt. Känner en enorm skuld över detta, FÖRLÅT!

Ajja, slutsnackat, dags att sätta spaden i marken och börja plugga. HADES!

Kommentarer
Postat av: Lord Voldemort

God eftermiddag unge man, Volde här. Efter att ha läst om dina onda handlingar som liten pojke så tänker jag härmed bjuda in dig till min klubb Onda Klubben. Hör gärna av dig per uggla eller ond tankeöverförning ifall du skulle känna dig sugen på att tortera,döda,sabotera eller liknande så kan jag berätta mer. Med onda hälsningar din och hela trollkarlsvärldens härskare, LORD Voldemort!

P.S Vårt hemliga gömställe ligger hemligt gömt långt inne under en hemlig sten i den förbjudna skogen. Om du får lust att hälsa på så kom ihåg att du inte får ta med någon, och OM du måste ta med någon så får det INTE vara någon halvbloding, då blire stryk (Avada Kedavra)!!!!!! D.S

2009-05-07 @ 21:50:38
URL: http://hogwartsbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0