Tisdag

Hoppas ni är nöjda över mina kreativa rubriker?
Gjorde iaf nationella i matte b idag. Spännande vare, gick inte så bra tyvärr. Missade hela sista sidan och gjorde lite annat slarv. Nog talat om detta.

Efter skolan drog jag på stan me Ottilia, hon berättade att hon förmodligen skulle vara borta de TRE första veckorna på sommarlovet. Jag wajnade lite men söt som hon är så tröstade hon mej med orden "vi kanske inte ens är ihop då!" So sweet...!

Somnade hemma på kökssoffan innan jag ens hunnit ta av mej skorna och sov tilldess att min mor väckte mej med motivet middag. Ikväll äre Idrott B uppgifter som gäller, så länge jag orkar hålla mej vaken.



Kommer att bli awsome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(L)

2009-05-12 @ 20:43:33
URL: http://dancingelephants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0