Sommartider

Solen skiner från en klarblå himmel, kom just in efter att ha suttit på balkongen och ritat i mitt fd. mattehäfte. Kommer aldrig att behöva ha en matteliktion mer i hela mitt liv, blir typ rörd, äntligen framme vid målet på nått vis.

Gårdagskvällen va chill, lirade fotboll å såg film osv, några partyaktiviteter orkades det inte med. Belv supertaggad på fotboll börjar överväga möjligheterna för en comeback i korpen lr div.6, är dock orolig över att jag inte är superhet på marknaden...


 Ritade av något som jag inte lyckades göra rättvisa, dock intressant att jag lyckades lösa matteuppgiften på nedre halvan av pappret, X1 = 2, X2 = - 4. Roligt med matte alltså, I will miss it, eintch!

Hade bra jävla Idioter! =)


Kommentarer
Postat av: a

awsome!

2009-05-17 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0