Ledigheten so far

Igår va som nice. Va å repade och tog bandfoto på dagen, lagade middag med dudesen, 5kg flintastek till 7 pers blev det, orkade ju inte riktigt allt...
Basket och övernattning av två förnäma kamrater avslutade kvällen, Albin låg enligt honom själv vaken till ungefär klockan 6 och han hade hört mej prata en hel del i sömnen. En av grejerna minns jag att sagt, de andra två är helt random.

Nattcitat 1: Äh nu är det dags att börja röra på sej, har ju suttit i bilen hela dagen.
 
Nattcitat 2:
Jag: Jag hatar tavlorna hemma hos *pip*!
Albin: Varför?
Jag: Ja vet inte, jag hatar dem bara.
Albin: Men, vad är det för tavlor då, har *pip* gjort dem själv?
Jag: Nejnej, det är teckningar.

Nattcitad 3: Det är ju mycket billigare att göra sina Ths Sims-gubbar lite laid-down än att göra dem kaxiga.
(Har inget minne av att jag drömt om det där sista eller hur jag kan ha tänkt när jag sa det, mycket sjukt)

Idag har jag vart på stan, handlat lite till och med. Ikväll blir det uppvaktning av Klabben, blir nog nice!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: simp

tavlorna här är en kandidat

2009-05-22 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0