Onsdag den 6 maj...

... var inte en ansträngande dag på skolan. Lite harmonisering på gemun, mentorstid och sedan va dagen över vid halv tolv snåret. Satt ändå kvar på skolan till 3 tiden, tycker typ att det ä'r småchill om det finns folk i närheten.

Ikväll äre nått sorts musikcafé på St.Olov. Vår klasskör ska medverka med några låtar och det känns väldigt osäkert såhär i förhand. Personligen är jag absolut inte så påläst på stämmorna som jag borde vara och det är många som är i samma situation som mej. Vi ska sjunga fem låtar, jag känner att jag är säker på EN. Blir fan spännande!! =D

Jaja, allt som inte dödar härdar, känner iaf att detta är en känsla av osäkerhet inför något jag ska göra på scen inte är nått jag vill uppleva igen, har lärt mej en läxa. Trots allt är judetta en av a whole lot of things I must do before I die.


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0