Men fan, de skulle ju va sol?

Sitter hemma på rummet, haft strömavbrott här i varu till för några minuter sedan. Frugan drog till Frankrike imorse. Ska bli så jäkla skönt här hemma utan hennes tjat, bara vara med grabbarna å softa, inga krav, bli som ung på nytt!
Intch. Kommer så klart sakna Ottlila jättemycket. Dock handlar det bara om 5 dagar så jag tror att vi båda kommer att överleva, är mer orolig över mej i det fallet, har ju som en benägenhet att dö ibland.


Igår repade vi, bästa repet på länge, skönt med stämmpedaler, kommer lyfta seriöshetsintrycket på våra spelningar. Idag blir det nog något liknande, det går ju typ i vågor det där, inget rep ena veckan, rep fem dagar i rad veckan efter.
Efter repet for jag till tjejen min, vi gick till en elefantkyrkogård och lekte, vi lekte som tusan, kastade grejer och betedde oss riktigt barnsligt. Typ ball.

Så roligt livet är ibland!

Hoppas iaf att solen visar sej i helgen så man kan va ute å ha kul iställetför att sitta här och drömma om Frankrike, ett land som definitivt ska besökas innan timglaset runnit ut. Tågluff nästa sommar, eller visst sa vi det?

Till sist så ber jag min älskade vän att kontakta mej om det är något som är åt helvette istället för att skriva det på bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0