Måndag

Världens värsta veckodag? Brukar typ va de. But not this day, this day we FIGHT! (Aragron).
Har faktiskt haft en heldel härliga fighter idag. Fightades med duden på 4sound angående min gitarr som det inte verkar finnas reservdelar till, fightades med två lapplisor som ville bötfälla min bil (segrade i den bataljen), fightades med min egen totalotränade kropp på 2000meter samt fightades med en mycket god kamrat alldels nyligen.

Har även en hel del skolfighter i veckan...
Tisdag: Nationellt prov i Matte, fyra timmar av lidelse och ångest över alla dedär timmarna i sal C77 som användes till så otroligt mycket dagdrömmande, musiklyssnande och struntsnack.

Onsdag: Inlämning av två hemuppgifter i Idrott B; hur man gör om någon blir skadad osv samt en skrivuppgift om en valfri idrott och dess betydelse för "kulturarvet".

Torsdag: Prov i Kultur och Idéhistoria. Känns som ett grymt avgörande prov för kursen och vilket betyg vi kommer att få.

Alla dessa faktum angående min närmaste framtid samt dagens prövningar skulle normalt ha gjort mej till en tjutande klump men det krävs mer än såhär för att få mej på dåligt humör idag. Har som en go känsla i kroppen.
Tack för det kära grodletarkompis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0