Kontinuitet

Tycker jag har ganska god kontinuitet på bloggandet. Bara igår på ganska länge som jag inte skrev nått. Skriver inte pga att det inte händer så mycket, även om nonsens up-dates is what bloggar is all about. Som spännande att folk läser det ändå, jag läser själv, prenumenrar på några bloggar här och där till och med. Oftast inte så spännande, nån bild ibland eller nån kul story. Som intressant, man skriver vad man gör men går inte in på så mycket personligt. Jamenar, det är ju inte så att man får ventilera sina tankar och kännslor när man bloggar, man skriver inte av sej angående nått problem eller så. Gör man det för andras skull? Eller gör man det för att få sammanfatta?

Konstiga rader som make no sence / mej.

Idag hade jag terminsuppspelning på skolan, dvs sjunga inför alla musiklärarna. Gick helt okej, sjöng väl inte klockrent jämt, morgonfalsetten var inte på topp men jag hade ganska kul och jag tror det syntes!

Ikväll är det rep som gäller, spelning i Umeå i helgen. Efter det äre en veckas "ledigt" och veckan efter det har vi 3 spelningar på skolor runtom i komunen samt en ev "turné" i södra Sverige, (Halmstad och Göteborg).

Singalong, fred å fred.

Kommentarer
Postat av: STINA MOJERI

Boggar är överskattat ;)

2009-05-20 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0