Jag är hellre blind än ser livet utan någon mening

Blev en Varukväll ikväll. Börjar halv två imorgon, sooft.

Meningen med livet var det ja?
Finna lyckan är väl som det övergripande, lycka kan ju kanske finnas i många olika grejer men det borde väl vara det eftersträvnadsvärda? Blir man lycklig och trygg av att ha en stark tro till Gud så är väl det rätt, blir man lycklig av att cyckla så gör man det, lycklig av att sitta och stirra in i en dator gör man det. Blir man lycklig av att göra andra människor illa så är man sjuk, och då måste man få hjälp med att bli lycklig på något annat sätt.¨
Det var vad jag kom på ikväll, förmodligen det som de flesta människor kommer på någon gång per år typ, likaså jag, och jag blir lika tillfreds med mej själv varje gång. FInna lyckan, all that matters.

http://en.akinator.com/

Grymt ball hemsida, slår en med häpnad varje gång, anden spikade Daniel Sedin, hur kan det vara möjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0