Hemma från Venedig!

Venedig var en fantastisk upplevelse, den bästa resa jag gjort på många år (de två senaste resorna jag varit på har slutat i 40 graders feber och Salmonella). Vi har stekt i solen, sett en helt otrolig stad och råkat ut för diverse dråpligheter. Espri är however ett jäkligt härligt gäng, bra stämning resan igenom, tack för det!

Hoppas att alla Espriares bloggar börjar blomstra av Venedigbilder snart, då kommer jag att kopier å slänga in det bästa av detbästa på min blogg. Tillsvidare så får ni nöja er med vad som finns att tillgå från sofias kamera.


Invånarna i 3 av rummen.

Strandstek

Venedig med förgrund...


Fransman i Italien

Lyckligt ovetande om vilket pris han skulle få betala för stekandet i solen

Sol å brillor

Terry

Solbräns svensk som smakar supergo sorbé

Helt ok hus.

Uppklädda för tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0