Helg igen!

Nu är det helg igen. Då kommer läsarantalet på bloggen stiga och då måste jag väl nästan skriva något också.
Veckan ha vare ganska chill. I tisdags kom Ottilia hem så då drog jag på falmark och hämtade henne. Hon blev rädd sa hon men jag tror hon blev en smula glad oxå.

Onsdagen bestod av en tidig uppstigning efter en sen kväll, hade verkligen velat sova längre. Det är sådana gånger, när man är duktig som tusan och väcker liv i en död kropp och masar iväg den till skolan som lektionerna ALLTID är inställda.  Alltid är i detta fall tre gånger. Vid tvåtiden på dagen, då jag började vakna ungefär, hade vi som har sång som huvudinstrument i Es2d gemensam sånglektion.
 
Det tog lång tid men det var roligt, alla var jättebra, blev väldigt imponerad av många. Elias presterade som vanligt på hög nivå, den räven körde When a man loves a woman inför mej, 5 kvinnliga sånglärare och 8 kvinnliga klasskamrater, smart drag Mr. Wahlberg! På kvällen bjöd jag mej själv på bio, jag såg Änglar och Demoner. Ottilia var också med på ett hörn. Helt klart en bra film, spännande från början till slut.

Igår var jag och jobbade, kom hem sent och misslyckades med att skicka in artikeln till Norran i tid, skärpning Fahlgren. Eloge till Sofia som hänkade till Skellefteåhamn för att kika på herrar div.5 utan att ens ha någon annhörig i något av lagen, mycket trevligt!

Ikv blir det gangbang i Varuträsket, bara inte motvinden stoppar resenärerna.


My Swomp

Kommentarer
Postat av: Anonym

dra på sig nya jeansen, och dricker lite sprit

2009-05-30 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0