Då var det alltså Onsdag

Vaknade upp på sunnanå, drog till skolan,  redovisade om hur man hjälper en skadad på idrotten samt spelade Basket. Sedan var skoldagen över. Istället för gemu var vi på dansföreställning på Nordanå, såg Es3c's projektarbete. Har kommit på att jag gillar att se på dans, denna gång var inget undantag. Tight överlag, ett kul och genomtänkt manus samt några höga toppar i form av "sängdansen" samt dansen till Äppelknyckarjazzen gör att jag är glad att jag for dit. Sedan åt vi lunch på Balderskolan, möttes av Ottilia i matsalen som pekade på mej, skrattade och sedan inte berättade varför hon gjort det, SO SWEET...! (2.0)

På bandfronten så har det hänt lite grejer idag. Spelning i Umeå på "Kulturnatta" någong gång i slutet av Maj, kort gig på Nolia när nu det är samt ev. spelningar på samtliga Gymnasieskolor den näst sista skolveckan. Kan bli awsome, kan bli katastrof. Kommer att bli sjukt nervöst att lira på skolorna om det nu blir något av det.

Eftermiddagen spenderades hos Elias, kollade lite 100höjdare, lyssnade på musik och pluggade. Kom hem vid halv sju, fick veta att vår hund INTE har cancer. Det har vart lite oroliget i familjen över det men den oron var obefogad.

Ikv ska jag gå ner till sjön tror jag, helt spegelblankt, kommer bli väldigt sugen på att köpa en kamera, sedan ska jag plugga om jag har några krafter kvar. Känner att jag faktiskt kommer ihåg det mesta från lektionerna som på senare tid har vart allt mer intressanta. Beethoven är min absoluta favorit bland gubbarna, månskenssonaten är otroligt nice, framförallt den tredje delen, som kanske inte riktigt är lika känd som den första delen men som är grymt omskakande emotionellt. Hehe...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0