Allergi

Jag börjar misstänka att jag är allergisk mot nått i skolan, när jag inte är på skolan i några dagar känner jag mej alltid väldigt frisk å när jag kommer tillbaka så blir jag svullen i körtlar å hals igen, får ta å kolla upp det där. 

En annan grej jag är allergisk mot är katter. Slaggade i en kattsäng inatt hos en dam som borde ta en prästkrage till hjälp för att ta reda på saker som hon själv inte vet. Hoppas bara det är en blomma med udda antal blad.

Coolt med klotter som inte skadar miljön, borde vara mer av den varan...!
Snyggt ritat lo-fibriddzzz.....! ( Vuxna fula svanen och The Beatles borttappade syster)


Dags att sova nu, en dag imorgon också, hoppas bladen är dragna tilldess.

PS. Något sånnthär blir det inte på balen, fröken Hedlund har fått kalla fötter... DS.

Kommentarer
Postat av: soffan

men FÖRLÅÅÅÅÅÅT, du hade kunnat stoppa mig .....

vi ska göra en egen bal, du kan fortfarande vara min kaveljer (A)

2009-05-06 @ 01:04:51
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0