Taco

På ett år är det cirka 52 fredagar, under de tio senaste åren har det alltså hunnit vara ungefär 520 fredagar. Varje fredag äter vi Tacos i min familj. Detta innebär att jag ätit tacos ungefär 500 gånger sedan jag var åtta år, då vi började med det. 500 gånger har man suttit där och ätit samma mat och haft samma sorts småprat. Vill inte säga att det är dåligt eller bra, har ingen tanke bakom detta alls egentligen förutom att 500 är så jävla mycket. Vad gammal man börjar bli.
 
Ikväll har det inte hänt så mycket, känner mej ganska trött åså, käkade tacos, läste lite, planerade till Hultsfred och pratade i telefon. Förhoppningsvis har dagens vila gett resultat, förhoppningsvis är jag piggare imorgon då det förhoppningsvid är sol ute.

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0