Sommar och wajn

Fick sommarlov idag men den riktiga feelingen är inte i närheten, regnet gör det mesta. Det absolut sista sommarlovet i mitt liv, blandade känslor!

Känner mej sjuk, allergisk och har tinnitus vilket jag haft sedan Hylte. Har känt att nog inte är nått att bry sej om eftersom att man kan ha det i några dagar och dessutom så brukar förkylningar inte göra det sämre. Nu har det dock gått sex dagar sedan spelningen så man börjar ju blir lite orolig. Troligtvis går det över men man vet ju aldrig! 

Har spenderat nästan hela veckan med Älsklingsottilia, känner mej väldigt emotionellt aktiv. Ungdomligt kär och moget förälskad på samma gång. En del i det mogna är väl mitt beslut att inte dricka alkohol nu på ett tag. Har börjat känna att jag inte har något sug efter det, provar på den straighta edgen for a while. 

Ikv blire fika åde med Es2d, vi håller till på Mullberget i lokal 2 som oxå har fått namnet repis, orginellt...!

Är väl Erik Karlsson som satte trenden med sin gamla goa nr1 som kanske egentligen liknar ett bohemiskt vardagsrum istället för en replokal men nu heter tydligen våran, nr2 och säkert alla andra replokaler oxå repis. 

SES ikv dear läsare.

Kommentarer
Postat av: Jan Molin

bohemiskt vardagsrum!? vill du dö?

vill du tvärtom, så kan vi göra tvärtom, det är klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0