Raksträckan är över och jag hänger inte med...

Tittar ut genom fönstret i mitt sovrum... solen befinner sej i NORR... Om den är på väg upp eller ner vet jag inte, ganska coolt. Att man återigen är inne på den här årstiden då solen aldrig går ner och det hinner hända mer på en dag än det gör på en hel vecka i typ november... Kunde man aldrig tro i vintras, sommaren kändes så oerhört avlägsen, avlägsnare än någonsin, men nu helt plötsligt är den här.

Nämnde november tidigare, det är arbetstiteln på en låt som vi idag fick klart. Första låten på den nya EP'n. Känns riktigt bra faktiskt, kommer förhoppningsvis ta oss till en ny level. Låten kommer att gå att få tag på snart, håll ögon och öron öppna, ingen kommer att bli besviken...hehe...

Idag har ja vare med Dj. Zorbatjoff och Simp. Blev lite stan, lite Pizza och chilla åde. Har även våldgästat sofia och handlat strössel av henne. 8 burkar med bla tutti frutti, saltlakrits och daim.



En nybliven, stolt strösselägare säger gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

till ditt nästa blogginlägg ber jag dig att förklara varför du köper så pass stor mängd strÖSSEL :)?

2009-06-24 @ 18:26:03
Postat av: karro

vaarför har du stulit strösslet förr???? blir så mycket längre när man är sugen på glass och strössel... fast å andra sidan, fler besök i varuträsk är ju inte helt fel de heller.. :)

2009-06-24 @ 21:12:52
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

damn vilken snygg tröja

2009-06-28 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0