Låt det flöda

Har vart hos kjell idag, gjort de sista inspelningarna, det gick ganska bra.

Satt i bilen och började helt plötsligt att komma på en låt, en liten melodi och några textrader som blev ganska bra. Jag berättade detta för Albin när jag hämtade upp honom och han sa att jag borde spela in den på mobilen så att jag kommer ihåg den. Han är inte den förste som säger det när jag snackar om att jag kommer på någon liten strof till en låt men jag försvarar mej alltid med "om ajg inte kommer ihåg den själv är den ändå inget att ha".
Oftast kommer jag inte ihåg låten själv. Idag gjorde jag det. Detta kan innebära att jag satte grunden till en ny Stolen Deer-låt idag. Skulle vara awsome, på tiden att jag kompnerar en låt som låter lite sommar!

Kvällen spenderades hos Nisse i Ursviken, fin liten stuga hade han, hoppas på återbesök där.

Nu ska jag försöka sova, dock helt omöjligt nu för tiden. Har man stängt sina fönster så blir det för varmt, är de öppna sitter Sveriges alla fågelsorter 2 decimeter utanför fönstret och sjunger för mej. Lose/lose situation.

En GOD NATT önskar jag eder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0