Hyltebruk

Hjapp, då bär det av till Hyltebruk i Halland imorgon då, planet lyfter kl 7 från skell och vi är framme i Halmstad kl 13. den restan är dock inget emot hemresan, 18 timmar i tåg, vilket Lördagsnöje!

Tror iaf det kommer bli skitkul, jamenar, en festival som betalar flyg och hotell för att man ska komma å lira, då har man ju iaf kommit längre än när man inte kommit nånstans!

Nu ska jag sova, har egentligen väldigt mycket som jag känner att jag borde skriva några rader om men eftersom att detta är en blogg och inte en dagbok så kanske jag låter bli. Får bli en låt eller nått istället, en sånndär typiskt "skriva av sej låt" som har text som inte rimmar, melodi som låter likadant hela tiden men som ändå är så nice att skriva. Sådana låtar får ingen höra, de är till för mej själv, är nog bäst så.

Nog med bögerier, hadezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

Kommentarer
Postat av: john lennon

uppdatera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0