Hoho

AMEN TJEENA!
Var ett tag sedan jag skrev sist, men om man inte känner för att skriva, om man har annat att göra osv, då behöver man faktiskt inte göra det!

Har hänt ganska mycket det finns att berätta om sedan jag skrev sist men jag gör väl ett kort sammandrag.
I helgen reste jag och mina simular-band-slipz kompisar till Hyltebruk i Halland för att frälsa dem med vår musik. Låt säga att de var ungefär som att "frälsa" Al-Quida med kristendomen. Och här med var de första och sista raderna angående Hyltebruk skrivna, What happends in Hyltebruk stays in Hyltebruk. 

Skola hare inte vart så mycket av denna vecka, ruggigt skönt, ledig både igår och idag, tar vara på ledigheten på bästa möjliga sätt, hänger med min bridd som snart reser Sverige runt i 9293939 veckor.

I övrigt har jag inte mycket att säga, eller, har väl endel men jag klarar inte av att sortera så det får bli: Inget! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0