Gossi till Johnossi

Jasi. Nu är även Johnossi klara för Peace and Love och den festivalen börjar faktiskt likna en firmafest för den svenska artisteliten. Smaka på detta; Laleh, Hoffmaestro, Molotov jive, A camp, Frida Hyvönen, Jonathan Johansson, Lykke Li, Kleerup, Promoe, Thåström, Lars Winnerbäck, Johnossi, Erik Hassle, Cult of Luna, Ulf Lundell, The SOunds, Anna Ternheim, Hello Saferide, Håkan Hellström, Florence Valentin, SMK, Sugarplum Fairy, Melody club, Miss li, Laakso, Mando Diao. Detta är bara ett axplock av alla akter på PL, lägg därtill utländska stornamn som Razorlight och Pete Dorethy och det råder inget tivel om vart det är man borde vara denna vecka.

Tyvärr så tog biljetterna slut ganska tidigt så det blir att "nöja" sej med Hultsfreds, som dock ahr en jäkligt stark "top 5" enligt mej. Vad sägs som Kings of Leon, Frans Ferdinand, Klaxons, Mando Diao och The Killers? Inte jättepjåkigt det heller!

Idag har vart en riktigt härlig dag, spenderade de första timmarna i en solstol med boken I cirkelns mitt. Sedan drog jag in till stan och hämtade Albin och Simme. Vi köpte burgare, spelade fotboll och va ute i solen, stekte våra burgare och gjorde lite annat kul. Tillsist kom bröderna Wahlmark och vi drog ut på ännu en misslyckad fisketur. Denna gång var facit 1 mört.

 


Tror att Albin ger personifierar "lång och smal" på den övre av bilderna, ganska sjukt.

Tillsist kan jag meddela, till dej som undrade, att jag självklart ska ha strösslet till min dagliga glass. Äter i ärlighetens namn en jävla massa glass, mer än vad som aksnke är tillåtet, så det kommer att frälsa!

Gonatt, ses i solen!

Kommentarer
Postat av: soffan

albin ser ut som en hemlig rockstjärna på bild 2 ...

2009-06-25 @ 17:53:27
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0