En gnutta framgång

Idag hare faktiskt gått riktigt bra hos Kjell, första gången det känts så!
Vi börjar bli klara med nästan alla låtar och det börjar låta som musik. Tror denna Ep kommer att bli snuskigt bra, har varit skepptisk ett tag men nu är jäg väldigt sugen på att visa världen vad vi har att komm med!

Det har även börjat uppenbara sej en lösning i hultsfredseländet. Elias dad Anders har erbjudit sej att skjutsa dit oss med husbil, helt otroligt nice!

På tal om dad's som heter Anders, kan ta och passa på att gratulera min egen far Anders idag, han fyller 48 bast och jag lyfter på hatten!

Imorgonbitti reser jag med familjen Werkmäster till Dalarna för att träffa mitt hjärtas dam. Hoppas att de högre makterna ger oss sol någon av dagarna under midsommarhelgen, det börjar bli dags. Ryktas om 9 grader och regn men man ska inte ta ut förlusten i förskott. Vare sej det blir regn eller inte så tror jag att det kommer bli nice, livet har börjat le mot mej idag och jag strålar och ler tillbaka.


Söt liten kyrka med förgrund...

Ses imorgon miss Förgrund, ses på TIsdag ni andra, ha en nice midsommar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaså, du har en blogg du. Nice. Då kan man börja följa med i ditt liv också alltså:)



Ses framöver, om inte tidigare så på trästocks!

2009-06-17 @ 23:26:43
URL: http://matildarodin.blogg.se/
Postat av: karro

ooo grattis till ante! min bror råkar också fylla år idag.. ops! ha så kul i dalarna (hoppas du inte börjar prata dalamål.. :S :S) :)

2009-06-17 @ 23:31:22
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0