Dagen som var...var...

...trevlig. Har vart hos Kjell och arbetat med Ep'n eller vad det nu kommer att bli i slutändan. Kändes bra för första gången på länge och två låtar är NÄSTAN färdiginspelade. Blir att jobba så mycket som rösten tillåter imorgon och sedan får det vänta, drar till Mando Diao hood på torsdag!

Trots att ni är någrastycken som vill att Elias börjar blogga så verkar han inte ge med sej. Kanske krävs ännu mer upmuntran? Jag tycker han är feg. Vet att han vill men han vågar inte. Är det det du är va ELias? En fegis?

ELias är en fegis, elias är en fegis, elias är en fegis!

Iaf så gjorde jag ett quiz igår på facebook, handalde om vem man "är" i Stolen Deer. En av frågorna var "Hur färdas du?"
Ett av alternativen var. "Cycklar oftast, klarar inte av att gå utan springer istället med händerna i fickorna."
Smygfotade Elias idag från bilen, detta är inte en ovanlig syn:

En klassisk oengagerad springa med händerna i fickorna session á el Wahlberg.

Nu haru fått lite skit Elias, fegis...

Sovgott kamrater!


Kommentarer
Postat av: Amdy

hahaha kanske därför jag blev elias eftersom att jag valde just det alternativet...

2009-06-17 @ 11:32:38
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0