Citronkyss var det ja...

klockan står på 12:12 den 12/6 när jag skriver detta. 12/6 är dagen då Ottilia reser ivägpå nån slags Sverigeturné och dagen då vi har vart tillsammans i 1 månad. Dock så fick jag veta imorse när jag skulle uppmärksamma detta datum lite att det tydligen var den tionde vi blev ihop. Så kan det gå...

Gårdagskvällen va nice, kände inget behov alls av att dricka, komer nog att fungera bra det här med nykteristandet.
Ska istället för att dricka vara en vardagens person som cycklar runt i våran stad, ska känna vardagens passion. 
I Juni är jag glad, jag är sommarens fantast fast fast med kläder på,
Jag är en blomma i ett skal, jag är en påklädd Rönnerdal.

Mr. Lars är mannen bakom dom där raderna och när sommaren börjar närma sej så får jag ett stort sug efter hans musik och texter, orkar inte lyssna på det på vintern men suget kommer när skolan börjar avrundas.

Var nyss inne på Peace and Loves hemsida. Biljetterna till campingen är slut, dvs blir det inget peace and love för mej iår. Kollade på blocket också men där hade biljetterna redan börjat kosta det dubbla utgångspriset så det går ju som inte. Nu är siktet iställt på Hultsfred istället. Hur det riktigt ska lösas ekonomisk och så återstår att se men det kommer nog bli awsome!

Nu är klockan snart två, tog sin lilla tid att skriva detta meningslösa inlägg, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0