Ett litet virtuellt gästspel

Hej käre läsare!
Känns som om det är typ en månad sedan jag bloggade, och då gjorde jag det hellre än bra.

Kommer inte bjuda på något godis idag heller, min tanke var att jag någon dag skulle sätta mej ner och ta tag i bloggen och recensera allt som hänt, ta ikapp lite och sedan vara tillbaka i fas igen. Detta kommer nog inte att hända, har ingen lust + att nyhetsvärdet i alla händelser sjunker till botten för varje dag som går. Kan bara passa på att nämna Hultsfred, Trästock och Dalarna som sommarens stora höjdpunkter hitintills. Den stora lågpunkten är gårdagens händelse men detta skriver jag nog om någon annan gång.

Tackar starka krafter i naturen för livet!


Familjärt som fan, Göran Hägglund måste väl ändå klassa oss som vanliga?!
Eller det förstås, vi lyssnar ju på Pop-vänstermusik, då är vi ju knappast vanliga? Eller hur var detdär, är du och dina 300 000 väljare vanligare och folkligare än resterande Sverige, vi som gillar Mikael Wiehe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0