Världens längsta dag

Igår var nog världens längsta dag. Faktiskt. Var på skolan vid 07.30, repade och ahde två luciatåg, gjordfe annat, lussade lite mer, drog på stan, åt middag och tog en öl med Jon och Mark in the Park på Mr.Greek och sedan en massa party. Var vaken i 24 timmar, inget att skryta med i LAN-kretsar men för mig är det ganska ovanligt.

Just nu är jag hos Arwid och skriver ett sånt där rådåligt blogginlägg som jag sjlv skulle hata att läsa. Skulle gärna skiva nått intressantare men jag kommer som inte på nått. Idag blir det jobb och lussande, imorgon foto och innebandymatch och sedan börjar årets ångestvecka no.1. Tar jag mig igenom den helskinnad så väntar ett jävligt roligt jullov.

Hoppas jag kommer på nått intressantare att skriva snare, tyvärr är jag empty just nu.

Hej då alla monsterdiggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0