Uppdrag granskning: Vad fan var det i svinissprutan egentligen?

Skriver väl som alla andra these days; skolan tar ihjäl mig. Megainlämning på historian innan 00.00 inatt, terminsuppspelning imorgon,Gemu-läxa till imorgon, religionsarbete till fredag, gitarr-redovisning (kniven mot strupen) till fredag och under tiden är det tänkt att man ska orka leva. Faktum är, det går faktiskt att leva under tiden. Känner mig trots allt som hänger över mig väldigt harmonisk. Knappast glad, men mycket lugn. Börjar fundera över vad det var i Svininfluensasprutan, kan det vara nå sorts down-chack? Känns typ så. Tror jag ska be Janne Josefsson osv att granska fallet.

Nu --> History.

Dagens snackis, vilka är det som har en förälskelse i vår klass, rykten har börjat spridas och jag är inte insatt! Tell me!?

www.estred.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0