Tre stycken med olika händelser och en bild, precis som vanligt.

(Jag har inte kollat upp det så jag kan ha helt fel, men nu när jag sitter och ska skriva så känns det som om jag alltid skriver tre stycken med tre olika händelser och sedan lägger dit en bild. Jag kan ha fel men det är min känsla. Denna inledning räknas inte som ett stycke så jag sätter allt som står här inom paranteser). 

Var uppe i vettig tid idag faktiskt, anledningen? - Att jag var tvungen att hämta bilen på statoil eftersom att jag igårkväll lämnade den där då jag av misstag tankade bensin istället för disel. Känns som ett klassiskt Anton-misstag. Det var ganska nice på ett sätt att jag var tvungen att siga upp så relativit tidigt men eftersom att jag somnade vid halv åtta imorse så väger nackdelarna nog över.

Lilla Julafton var mycket nice, jag fick en anorak av Moa som var mycket trevlig, påde Moa och anoraken var faktiskt mycket trevliga. Jag fick faktiskt en hel del annar roligt oxh när vi spelade julklappsspelet, eller vad sägs om: en elgitarr-pinn, en Pippi Långstrump LP, ett paket tuggummicigaretter, ett paket hockeypulver, två askar läkerol, en tialott (som gjorde mig 20kr rikare), en instruktionsdvd för hur man spelar ukulele,  två t-shirtar och säkert något med som jag glömt. Bra utdelning alltså.

Imorse fick jag hem min första DN i brevlådan. Vem är kulturellast nu va? va? Får väl se hur länge jag kommer att prenumerera på den, första månaden var gratist och sedan kunde man säga upp prenumerationen utan några måsten. Tänkte vara listig och köra denna gratismånad och sedan säga upp mig, hoppas jag kommer ihåg det bara! Kommer att var jäkligt nice att ha den där varje morgon nu under jullover då man har chansen att sitta och käka frukost i typ en timma. Med detta avslutar jag detta tredje stycket, nu äre väl bara en intetsägande bild kvar då? Det får bli... denna!

BIlden föreställer mig och mina bröder som spelar landhockey, den 22/10 2006. Pappa Anders vaktar kassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0