Tradera mera, mera av tradera

Sitter och bjuder hit och dit på tradera, riktigt roligt. Tyvärr slutar ju vissa saker på samma pris som en ny vara skulle ha kostat men hur jäkla spännande är det att beställa en skiva från CDON i jämförelse med att sitta och buda. Sitter just nu och inväntar den spännande upplösningen av försäljningen av Håkan Hellströms debutplatta Känn ingen sorg för mig Göteborg, ligger på 25 kr + frakt just nu, snart börjar racet!


Jag ska klippa mig såhär nästa gång jag är hos frisören. Det känns så fritt och fluffigt men samtidigt mjukt och skönt. Hahahah, fyfan, hatar mitt åk 8-jag, hade jag träffat mitt åk 8-jag idag hade jag spöat mig själv. YEEEAH!

Igår fick jag höra årtusendets sämsta idé. Erik och Elias anser att vi ska fira nyårsafton två dagar efter riktiga nyårsafton. Måste ju vara det dummaste ever. Jag och Gustaf tappade alla våra hakor när förslaget lades fram, hur tänker människor? Kul att gå ut kl 12 två dagar efter nyårsafton och önska varandra ett gott nytt år? Kul när man in te får se en enda jävla raket? Nej, av alla dumma idéer så tar denna priset, blir faktiskt lite arg. Ganska mycket arg till och med. Nej, rasande!

Ikväll blir det väl iaf att träffa fårskallarna då ännu en kväll skall spenderas på fabriken. Kom just på att jag glömdebort att bjuda över på HH skivan, jag suger ju på detta, dags att sluta blogga och koncentrera mig på tradera. Tradera mera, mera av tradera.

Kommentarer
Postat av: moa

de som vill fira den andra får väl göra det, så kan vi fira på riktiga nyårsafton utan dem

2009-12-20 @ 20:31:50
URL: http://dendrmoa.blogspot.com/
Postat av: Elias

Alltså är du dum i huvet? Menade inte att vi ska låtsas att det var nyårs två dagar efter. Jag menade att vi skulle ha spelning två dagar senare, punkass whiteboy

2009-12-20 @ 20:53:17
URL: http://jjosh.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0