They call it stormy mondays

...men min måndag har var så sjuukt lugn. Historia - gjorde inte ett skit i två och en halv timma > drog med Jon till fabriken och lirade trummor > åt lunch > pingis med Gustaf, Simp och Jon, > hem vid två då historian blev inställd > sitta vid datorn. Bränner ut mig, intch. Nu ska jag iofs snart ta tag i att läsa Jons 17 sidor långa historiainlämning som jag ska redovisa om imorgon, spännande att redovisa om någon annans arbete! Blev mycekt Jon idag känner jag, ber om ursäkt för detta.

Ni som gillade min heminspoelade Sunday Smile som jag la ut igår kanske även gillar denna, min egen Pirates of the Varuträsk.  Ikväll blir det AIK, hejdå Gorbatjoff.


Kommentarer
Postat av: JÄVLIGT ANONYM

jävligt passande med Robin Hood till pirates.. intch.

2009-12-08 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0