Shakin

Hade terminsuppslening idag. Jag sjöng väl helt okej, rent men inte supersnyggt. Det problematiska var att jag frös så jäkla mycket, det var svårt att få fram tonerna och mina ben skakade. Något sår inte rätt till.

Efter allt arbete under med mitt skrivarbete med de klassiska kompositörerna har jag fått upp ett intresse för deras musik. Detta stycke heter Bolero och är gjort av nån som heter M.Ravel. Under hela stycket går samma trumma och samma melodi men det byggs hela tiden på med andra instrument och finalen är alldeles magnifik. Lyssna på den i 15 minuter, era huvuden kommer att bli rensade och själen får ro. Simple as that!


Kommentarer
Postat av: Simon

Jävligt bra faktikst!

2009-12-02 @ 18:19:51
Postat av: ..

ni är sluta personer.

2009-12-02 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0