Prenumerera på bloglovin.se?

Inatt var tredje natten i rad som jag sov ca 12 timmar. Skrämmande, men jag är verkligen sliten. Nu på morgonen har jag suttit och slagit in paket, sex stycken, varav fem skall öppnas ikväll på musikfabriken. Paketen är väl av blandad kvalitet men någon borde väl kunna bli glad åtminstone!

I övrigt sitter jag och funderar på annandagen. Arwid har erbjudit mig en stationsbiljett trots att det är slutsålt. Det låter lockande men jag är inte helt säker ändå, dels för att julbalunsen på Nocks säkert kommer att vara minst lika trevlig samt att om jag drar dit med monsieur Arwid så är ju risken att tappa bort honom efter 2 minuter ungefär 99%.



Nu ska jag på stan och leta lite julklappar, blir nog mysigt. Kanske. 


Kommentarer
Postat av: moa

far på julbalunsen, det kommer nog bli ungefär 150 gånger roligare

2009-12-21 @ 15:29:37
URL: http://dendrmoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0