Omvänd bakfylla

Till skillnad från mina kamrater som satt och pimplade i replokalen samt övriga Skellefteå som var på Balzac så var jag torr igår, detta är jag mycket glad över idag. Känner mig piggare och mer ut-vilad än på länge och jag är motiverad till att börja förändra mitt liv. 2009 var fantastiskt men den senaste tiden har varit så otroligt slitande. Det beror inte på att någon gjort något dumt eller liknande, jag har bara hamnat i en situation som inte är hälsosam för mig, varken psykiskt eller fysiskt.

Idag blire nog rep för Stolen Deer för första gången på ganska länge, blir nog jäkligt kul tror jag! Kvällen kommer nog att bestå av att hänga på mullberget, andra hemmet på nått sätt, mycket romantiskt.

Jag hoppas att vi drar ihop nån sorts klassferre á la den hos Gustaf snart igen, det va fan jäkligt kul. För att hylla denna klass lägger jag ut en bild från årskurs ett, då vi var på dags gård och betedde oss.


Vackert vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0