Nu äre slut jag sätter punkt på sista raden.

Sista gången jag ska gå i ett luciatåg nu. Ikväll tar denna lilla era slut och det känns fantastiskt bra, inte en smula vemodigt!

Min far kom nyss in och frågade mig hur han såg ut. Som en postis som försöker klä upp sig svarade jag. Detta tyckte han var årets roligaste skämt tror jag, alltid kul att kunna glädja min älskade pappa, desvärre hade väl mitt "skämt" en gnutta sanning i sig oxå...



Nu är jag snart sen till lucia, precis som i morse då vi ahde luciarep (45 minuter). Dags att rappa på om man inte vill ha IG och måsta vänta till nästa år för att göra om luciatåget och få betyg.

Ses på Lan, tjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0