När Per nästan dog, samt fred och en måttlig mängd kärlek i Borlänge

Nu har det så smått börjat bokas biljetter till sommarens festivaler bland mina vänner. Några biljetter till emmabodafestivalen är tjingade, andra väljer åter igen arvika. Hultsfred verkar vara hett på tapeten bland sommarens hultsfredsresenärer men jag själv är sugen på annat. Hultsfred var grymt, MEN, jag befarar att årets variant blir en aningen mindre påkostad festival. Jag är istället sugen på Peace and Love, framförallt för att: 1, det är närmare och billigare. 2, det är nästan alltid sol under peace and love. 3, jag har BARA hört positivt om festivalen. 4, den är belägen i stan, saknar faktiskt itne Hultsfreds lägdor. 5, det är kul med omväxling. 6, det är Sveriges största festival, mer folk innebär nog mer kul, och kul är ju vad it's all about! 7, efter alla tidigare års framgångar kan jag inte tänka mig annat än att festivalen har en hel del pengar att leka med, dvs kanske vi får se några av de riktigt stora, likt kings of leon eller the killers, på P&L detta år. The Strokes skulle inte vara tokigt...

Jag är riktigt nära på att beställa en biljett faktiskt, om jag blir lonley in the end så äre bara att sälja den, festivalen har vart utsåld i sju år i rad och en P&L biljett går dyrt de sista dagarna! Dock finns det ju planer för nästa sommar som lockar så otroligt mycket mer än 1000 Strokes-spelningar... ( se föregående inlägg). 


          
Denna bild är tagen i ettan, när livet var lekande lätt. Ettan var en tid när man inte behövde tänka på vad fan man ska ta sig för efter gymnasiet, när framtiden inte var skrämmande och när Nicklas fortfarande trodde att han var en Ninja...Those were our times, those were the times.

 


Kommentarer
Postat av: karro

fast den där bilden är faktiskt tagen när ni gick i tvåan, tycker jag mig minnas! inspark duvet, förmodar att den anledningen föregick valet av halsdukar och gangsterutseende...



men det var en bra tid, hursomhelst.

2009-12-09 @ 21:57:10
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0