Julkort

Idag fick jag mitt andra julkort för i år. Det var ett klock-jävlart-i-mig-rent julkort skickat från mina vänner David och Fredrik. Haha, Fredrik, låter sjukt att säga Fredrik till Foffe. Hur som helst så såg detta julkort ut såhär:

Mycket elegant och påkostat!

Idag på skolan, för att komma tillbaka till förrförra inlägget, så har vi börjar bestämma låtar till rojektarbeteskonserten! Det är inte super-jävlart-i-mig-enkelt att ha projektarbete med 32 andra personer men jag är optimistisk och tror att vi kan ro detta i land! Det mest överraskande idag var att Lina hade gått ifrån de bestämda reglerna för endast 2 låtar per person, och dessutom nominerat en låt som inte kändes så...Lina... Haha, det är kul när människor överraskar och gör saker som man inte förväntar sig! Jag kan inte säga något om vilka låtar som figurerar i processen, det kommer att bli en överraskning!

Vi är somsagt 32 personer som har detta som sitt projekt och om man skall få spela på några låtar vardera så hoppas jag att vi hittar så många låtar som möjligt där man kan vara åtminstone fem som framför, dvs hoppas jag att alla 100000 förslag som innehöll ett instrument + sång inte får så många röster... hehe. Det roliga med de låtarna var att alla motiverades med "det kan vara kul med något som bryter mönstret", men om man har tre-fyra sådana låtar så bildar ju de själva ett mönster? Tro inte att jag tycker att alla de låtarna är dåliga, jag har själv börjat uppskatta den sortens supermegaenkel-musik ganska mycket nu de senaste veckorna, men för allas skull hoppas jag på låtar där många kan spela!


                                 
                        Somliga är naturligt vackra, andra behöver accosearer


Nu ska jag vara duktig tänkte jag, blir typ att skriva loggbok och träna piano. Senare ikväll ska jag baka knäck, hej!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja att det var lina som var boven! roligt

2009-12-15 @ 22:22:23
URL: http://sandrawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0