Julafton

Yess, äntligen hittade jag en originell rubrik! 

Julaftonen är nästan över och jag är mycket nöjd. Fina klappar, nöjda klappmottagare och trevligt sällskap har gjort även denna julen till en dag att minnas! Det allra trevligaste sällskapet utgjorde min kusin Agnes son Micko (no offence till er andra). En gladara och sötare unge har jag då nästan aldrig träffat, allt som händer är bara roligt i hans värld och trots att han bara är 8 månader så far han omkring på golvet och vill upptäcka hela världen.


Snodde denna bild från Agnes blogg, antog att det inte var någon fara.

I övrigt kan jag berätta att jag har fått Hurricane Bar på Vinyl, en Fjällrävenjacka (tyvärr i damstorlek, den ska bytas men de var slut så vi får se hur det kommer att sluta), akvarellfärger och penslar samt tomma vita ark, vantar, tråk-grejer till bilen såsom skrapa, sop och rattmufff, lite oljefärger, biocheck och lite annat roligt. Jag blir alltid lika glatt överraskad på julafton av mina föräldrar, men tror att de aldrig ska kunna överträffa sig själva med julklapparna och även om klapparna såklart inte är det viktigaste så är det otroligt nice när man får något man verkligen önskat sig!

Nu ska jag se film med familjen, på juldagen, alltså om en kvart, har jag inget släktrelaterat inbokat för första gången på flera år. Istället ska mina kamrater komma och hälsa på mig i mitt rum som är städat för första gången sedan i sommras, ett sådant tillfälle måste ju utnyttjas!

Ha en god fortsättning som det så fint heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0