Hata blogg...

Då var det dags igen, att som så många gånger förr, ställa sig frågande till mitt eget bloggande. Jag vill säga så mycket men säger det ändå inte, trots att jag bloggar ganska öppenhjärtligt. Min blogg är alltså ett forum för mig där jag kan skriva NÄSTAN det jag tänker och känner. Vad fan ger det?

På nått sätt tycker jag ju att det är kul ändå, så meningen med att blogga kanske är att säga just nästan det man tänker. Jag tycker ju uppenbarligen att det är nice eftersom att jag fortsätter.

Idag har jag bara en lektion, kör kl 3, vilket passar utmärkt eftersom att jag kom hem halv två inatt efter litte grabbhäng på aftonen och lite flickhäng på kvälln. Kollade på Harry P 6 som i princip bara handlar om "snogging" (eller hur det nu stavas, hångla på harry potter-engelska). I helgen blire nog ganska lugnt, verkar bli fest men jag tror jag håller mig på det torra. Helgen därpå blir det ev. Bear Quartet i Luleå. Blir nog grymt om det blir av! Det vankas även en massa lussande och estetarfest samt klassfest så det kan nog vara smart att vila lite i helgen, spara sig till lucia å så...

Nu ska jag käka frukost, how sick is that?

Hejplejlingongtjej...! =)

Kommentarer
Postat av: moa

kom igen! peppa bq!!!!!!

2009-12-03 @ 18:14:29
URL: http://dendrmoa.blogspot.com/
Postat av: jule

afahlgren är en av mina favvobloggar ju, du får int sluta skriva!!

2009-12-03 @ 21:05:28
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0