Haaajpåååjken

Min bror Albin, eller Hajpojken som han döpte om sig till i April förra året, har fixat min dator. Alla virus är borta och det blev helt gratis. Sjukt glad att den där Hajpojken sitter här i rummet intill dagarna i ända och hjälper mig varje gång det skiter sig med datorn, tack bror! 
  
Bra gjort "sharky"!

I övrigt kan jag berätta att jag fått något av de sjukaste jobben i mitt liv. Skellefteå AIK ska ha lagfest på Lördag. Mellan klockan 09.00 och 02.00 ska jag sitta i en minibuss som AIK lånar ut och vänta utanför Skellefteå Kraf Arena där festen hålls, och när någon från festen tycker att det är dags att åka hem så skjutsar jag hem dem. Jag har fan aldrig kört minibuss! Jag har framförallt aldrig kört minibuss på halt före med 8 fulla hockeyspelare som passagerare som ska förklara vart de ska på tjeckiska... detta är dock mitt jobb på Lördag. Vilken utmaning va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

why ?

2009-12-09 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0