Guuuustaf, min guUstaaf

Genom rosengården.. osv osv.....
Ikväll har Gustaffrustaf hjälpt mig med arkoinlämningen, fantastiskt nice!!
Känner mig dock så jäkla kass när jag behöver hjälp, jäkligt töntigt men det är ju som lite jobbigt. Det är ju dock ingenting i det stora hela, tackar Gustaf och alla andra fina fiskar. O, i get by with a little help from my frinds!

Som tur var fick jag hjälpa Ottilia lite med samhällsen nyss och vips var man tillbaka på noll i stolthetslistan. Ta det jag skrivit hitintills med hur många nypor salt ni vill.

Även min vän Klas ska få lite crad idag. Han överöser mig nämligen med härlig amerikansk propaganda, mycket mycket sevärt!

 
Denna fantastiska filmatisering handlar om homosexuelitet. Avslutningen "they may appear normal" är fantastisk, vilken slutkläm va?

Imorgon äre sista dagen på skolan och det verkar bli en hel del att stå i! Taggar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0