Gah

Känner mig redan jäkligt less på nyårs. Det gäller att ligga alla till lags men det går ju inte. Någon vill komma mitt på dagen, någon vill komma på kvällen, någon vill åka hem och frågar mig hur fan den ska lyckas ta sig hem som om det var mitt ansvar, en sjunde vill sova över men tycker inte att sovplatsen duger. Njaa, blir less. Hade varit lättare om man hade sagt att alla skulle komma kl 6 från början och ta sig hem på kvällen bäst de ville, men så smart är man ju inte. OCh det är inte jag som ska sluta wajna det är alla ni andra. ÅH.


Bitter and alone.......................

Idag har vi repat igen och det gick väl som skapligt. Känner att vissa saker förändras ganska mycket ju duktigare man blir, nu äre nästan alltid någon som har något problem med något i låtarna och egna idéer om hur det ska vara. Det är bra, men det tar längre tid och mer energi!

Ipoden jag beställde från tradera kom idag, jag vet inte hur jag ska lyckas få in nån mjusich på den men tror att Pelle "en terra musik på datorn" Holgersson skulle underlätta det för mig så det löser sig nog tillslut. Precis som allt annat här i livet, exempelvis oenigheter kring låtars utformning och nyårsaftnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0