Fysiskt hemkommen och psykiskt bortkommen

Hemma efter två fina luciatåg (AIK's klubbdirektör sa att det var det bästa luciatåget de haft) och en hel del skjutsande av AIK-människor. En finfin kväll faktiskt, stort tack till Arwid som åkte med i bilen när jag jobbade, grymt nice! Kvällens jobbigaste moment var när jag blev stoppad av polisen och fick blåsa i alkoholmätaren. Inget utslag såklart men potatiskgrisen ville se körkort. Tyvärr hade jag varken det eller någon annan legitimation med mig så bötern låg i luften, men den snälla polisen visade nåd och jag skonades. Grymt nice!

Imorgon blire innebandymatch mot Glesbygdens IF kl 16.00. Årets viktigaste match då det ser ut som att det kommer att vara vi och de som slåss om den sista slutspelsmatchen! Därför är det nog på sin plats att jag får mig lite sömn, jag är så trött att jag knappt orkar förflytta mina fingrar över tangentbordet.


Världshistoriens mest geniala skivomslag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0