Förlorare och Sunday Smile

Förlust idag igen, 11 - 5 blev Wolverims segersiffror. Jag gjorde en dålig match, kände mig yr och mina ben var lite shaky. - Det är tuffa tider.

I två veckor har jag kastats mellan hope and despair, det har inte vart lätt, men nu är punkten satt. Det känns kanske inte bra men... ja, nödvändigt. 100000 tals minnen, varenda liten sak som händer för tillbaka mina tankar till det som varit den bästa och mest händelserika tiden i mitt liv. Jag har väldigt lätt att se allt som var fantastiskt och glömma alla tråkiga händelser och stunder. Detta är väldigt bra, men det gör det nog kanske inte lättare.

Jag älskar dig min vän =)

Igår satt jag hemma och spelade in lite, instrument för instrument, max en eller två tagningar per instrument blev det. Fick inte till klicket att bli tretakt så tightheten är lite sådär, likaså sånginsatsen ibland, men det är väl charmigt? Detta är alltså min Sunday Smile, som jag själv ger ett VG i betyg.



Ha en fin söndagkväll, hitta en anledning att få ett Sunday Smile, även om det kan vara svårt ibland!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt!!

2009-12-08 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0