Feberfan

Slutade skolan vid elva idag, efter det har jag bara suttit kvar i datasalen och jobbat med arkoinlämningsarbetet. Jag har inte ens haft tid att äta lunch och den lilla feber jag kände imorse har nog vuxit sig större med någon grad. Fryser, hackar tänder och vill helst av allt komma hem, men man kommer inte hem utan ansträngning och vistelse i kylan och detta får mig att sitta kvar här på skolan. Arkoarbetet blev bra i alla fall, det är ett glädjeämne för dage. En anna sak man kan glädja sig åt är att Spid1 segrade i dundercupen, det var ju de som vi åkte ut mot i åttondelsfinalen men nu kanske man kan se den matchen som en moralisk final?

Ikväll ska jag vara med Ottilia och säga hej då till henne som beger sig mot varmare breddgrader imorgon, hoppas jag inte har för mycket feber bara. För min egen del hoppas jag att det blir att fara på mullberget och se en hel uppsjö med nystartade band som ska spela i Crystal Castles imrogon. Annorlunda Randoms är en personlig favorit, de kommer sätta färg på kvällen.

Nu ska jag masa mig ut i kylan, hoppas jag fryser ihjäl.
Jag har nog aldrig haft mindre julkänsla än nu, vet itne ens om det känns kul att få jullov. Typ inte.

                  

                      Is this it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0