Energiomsättning

Det blev en sväng till Hat over Hills förlovade paradis Bjösk ikväll. Vi landade hos Amanda och såg en film som heter baksmällan eller något som jag kan tippa att de flesta av er ha sett. Den var underhållande, helt klart, absolut. Måste även tacka Linda som kirrade lite röd katt till mig, en jäkla lättnad att slippa häva i sig Dangerous Vinus på nyårsaftonen. Nyårs känns som om det är under kontroll, ska inhandla lite muggar och skit imorgon. Verkar kunna bli en heldag med bad i badtunna och liknande, big expectations!




Något annat jag har big expectations på är sommaren nolltio. Nollnio var lite som bilden ovan, trevlig och så men, lite för oäventyrlig. Att hoppa ut i ån i vatruskräsk är kul men.. det är lixom redan gjort?! Hultanbultan hade varit kul, visst, men jag vill låta mina vingar flyga längre.

En tredje grej som jag har mycke höga expectations på är att lira hockey med mina fränder, det är något vi aldrig gjort. Lurra och Nils målar upp sig själva som favoriter till MVP och tydligen ska Per vara en riktig bambi, skulle vara kul att se! Hockey är min absoluta favoritsport, både att utföra och att titta på. Inte så jävla indie med kapitalistsporten hockey jag vet, men det är inte sådan den är från grunden, och ett starkt kapitall och stora ekonomiska resurser i en sport betyder inte bara vara dålig, varken för sporten eller för samhället i övrigt. Dock kan jag förstå hur det svider för vissa när den nya arenan i skellbell kostade en bit över 100 millar, men jag tror att det kan löna sig i längden och detta inte bara för hockeyn!


Åh vad nice det är med bilder som inte har ett jävla skit med texten i inlägget att göra!

Nu håller klockan på att barka åt all världens väg, jag har ju stora planer för morgondagen och bör därför sova, ska ju fan köpa muggar och allt.

PS. Detta är väldens sämsta band.



DS.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0