Ehut's punishment

Religionen blev klar idag kl halv tre, samtidigt som lektionen började. Jag gick med lättnad i bröstkorgen och lämnade in vad som förmodligen är mitt sämsta inlämningsarbete sedan jag började gymnasiet. Detta spelade ingen roll kände jag, jag är så fruktansvärt less. Det är då det händer, mr.Religion delar ut ett häfte på 14 sidor som vi ska kunna till på Fredag. Ingen ro och ingen vila, stackars stackars Es3d.

Annars har det varit en lugn dag. Gemensam sång som gick helt ok trots att jag på nått jäkla sätt lyckades bli nervösare än jag varit på flera år. Jag har även klippt mig, mycket nöjd med resultatet faktiskt! Eller får man säga så? Asså, det kan ju vara ett litet brott mot jantelagen och det är ju inte ok, men å andra sidan äre ju frisörskan som gjort ett bra jobb om frisyren blev bra och då borde det väl gå bra att säga så?


Det ni ser här är nyfrillan, placerad ovanpå huvudet på mannen som grundade "takortmedmobilenframförspegeln"-konceptet.

Ikväll ska jag sitta och må röv över skolan precis som så många andra gåner förut. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0