DÖDEN!

Sitter och har en gruppkonvensation på MSN med lite grabbs, en helt klart underskattad fom av msn-chattande!
Detta är ju dock såklart inte vad jag borde göra egentligen. Egentligen borde jag börja med min religionsuppgift som ska in senast om 3 timmat och 15 minuter. Egentligen borde jag stänga av msn och borra ned huvudet i detta. Egentligen kommer ju något annat jag gör framför datorn ikväll inte spela någon roll om några år, men ett bra betyg i religion kan vara tungan på vågen någon gång i framtiden. Men vad gör man om ens hjärna är helt tom och inspirationen inte finns? Svaret på den frågan är inte vad man borde göra utan vad man faktiskt gör, vad den egentligan handlingen är. Svaret är alltså; ingenting.

Uppgiften jag ska skriva om ska handla om döden. Hur lätt är det att hitta motivation att skriva om döden?

Just nu plockade jag fram en skiva som ajg inte lyssnar på sedan förra året vi exakt denna tidpunkt. Loney, Dear heter bandet, "Loney, Noir" heter skivan, och den låter såhär: Loney, Noir . Grymt bra söndagskvällsmusik, jag lovar! Prova!



Jag letade letade bilder som togs under perioden som jag lyssnade på Loney, Dear senast. Detta är en av bilderna jag hittade och den föreställer tre röda instrument som tillhörde bandet The Application. 1 år sedan, helt jävla otroligt! Det känns som minst 3 år sedan jag ägde den där gitarren och var med i bandet The Application, inte nio månader sedan. Nu börjar jag dock bli farligt nära att utveckla detta blogginlägg till en nyårskrönika, det har jag ju inte tid med, dessutom kommer det allra relevantaste i den krönikan nog att vara för personligt för att skriva här på bloggen så någon nyårskrönika blir det inte denna kväll. Jag kanske kan nöja mig med att konstatera att 2009 varit ett helt magiskt fantastikt bra år. Jag har aldrig mått så bra som under detta år och aldrig velat stanna i tiden så mycket, samtidigt har jag aldrig längtat och sett så possitivit på framtiden, trots att det mesta bara är ett stort jävla frågetecken.

Nåväl människor, nu ska jag göra reilgionen. snart.. kanske. ååh.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0